Transport

Sunt pus in fata faptului ca in fiecare zi fac naveta intre 2 orase pentru a rezolva si a merge cu regularitate la cursuri. Avand in vedere ca multe persoane fac naveta catre si dinspre orasul 'X' fiecare incepe sa se cunoasca si sa interactioneze, exact ca si cum am fi colegi de munca de ani de zile, numai ca fiecare dintre noi lucram in alte "departamente". Recunosc ca fiecare suntem diferiti si unici in felul nostru si tocmai diversitatea este cea ce da farmec unui grup nu? Dar daca totusi circulam 30-35 de persoane in fiecare zi la aceleasi ore se impune o oarecare masura de respect fata de cel de langa tine, fata de sofer si fata de metoda de transport in comun. Cred ca unii vin de la munci grele precum tamplar, betonist, dulgher si altele iar din acest motiv nu ai cum sa speli zilnic transpiratia de pe tine din moment ce ajungi acasa si te apuci de treburile prin curte. Totusi mi se pare absolut nepoliticos si de un dezgust total sa te urci intr-un asemenea autobuz duhnind de la o posta a vodca ieftina si a rachiu tras la masea in dugheana de la colt. Chiar an avut neplacerea in timp ce mergeam obosit spre casa ca pe parcursul celor 35 de km, dupa o zi intreaga de agitatie sa stea un "bosorog nesimtit" si sa-mi sufle'n fata numai alcool astfel incat am ajuns sa cred ca de la vaporii aceea multi m-au ametit pana sa apuc sa cobor. Pe langa toate acestea, mosul, vizibil gretos ca nu are suficient spatiu pe scaun si se impingea. Si aici din nou imi aduc aminte de faptul ca generatia "de aur" trecuta prin "comunismul atotputernic si moralist" ii acuza pe cei tineri de lipsa de respect fata de ei si se sustin discriminati de faptul ca "noi" cei sub 25 de ani, nu avem cei 7 ani de acasa, sau la gradinita (care unde i-a petrecut). Din moment ce nu respecti pe cel de langa tine nici le nu te v-a respecta la randul lui. Ajung sa imi fie rusine de rusinea altora si ma doare, dar ma doare tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!