Respect

Doresc sa le multumesc tuturor celor care ma sprijina si care ma ajuta in tot ceea ce fac! In general transmit multumiri lui Sorin(mana mea dreapta) si mii de multumiri unei fiinte drage numita Anca, care fara sa vrea a fost implicata de mine in tot cea ce am realizat pana acum si care stiu ca ma sprijina in proiectele care urmeaza! Pe aceasta cale le multumesc si colegilor din Asociatia Pentru Comunitate, in special colegilor din Covasna! Sperantele mele se pun in voi, proiectele trebuie finalizate, trebuie sa impunem respect in jurul nostru, sa fim respectati pentru munca VOLUNTARA pe care o facem pentru comunitatea noastra dar si sa respectam intreaga lume care se implica in schimbarea lucrurilor in bine! Doresc sa anunt si ca am terminat al doilea proiect de carte inceput de mine... "Dragoste adevarata" este un manuscris care asteapata sa fie redactat, daca lucrurile merg bine va astept cat de curand la lansarea cartii mele! ne vedem sau auzim intr-o saptamana! Salutare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!