LEAPSA-99 lucruri bune rele despre mine

Ultima vreme din blog in blog am dat de un astfel de articol si mai noi am primit si eu leapsa de la Mala (http://www.malaiesi.blogspot.com)si ar trebui sa incep: 1. Ma numesc Alin Bagoly.. deseori zis Tica sau Picu 2. am doar 19 ani de viata 3. sunt inca elev 4. vreau la facultate... 5. ... sau la armata 6. sunt lenes... 7. ... si totusi nu... 8. invat cand am chef cand nu PAUZA! 9. nu prea dau la scoala... 10. sunt irascibil 11. si foarte impulsiv 12. deseori si agresiv...(numai verbal) 13. manac mult... 14. se satura o tara intreaga la cat mananc odata 15. imi place arta fotografica... 16. nu imi place sa fiu singur pe acasa...(numa dorm si pierd timp pretios) 17. sunt independent... 18. stiu sa innot... chiar imi place... 19. mai joc si fotbal cand mai dau de colegi... 20. stau bine cu notele.. 21. ...la unele materii 22. fumez... foarte mult.. 23. iubesc dulciurile... 24. ... si cartile... 25. si filmele bune... 26. si somnul... 27. sunt stelist.. 28. beau cafea... 29. ...si alcool... 30. sunt un mare romantic... 31. iubesc.. 32. am doua mari iubiri... 33. Anca si Adelina 34. sunt ardelean 100% 35. pfff mai este mult? 36. imi place verdele... 37. si muntele... 38. sa nu uit marea... 39. scriu foarte des... 40. dovada 2 carti pe care vreau sa le public... 41. Dragoste Adevarata 42. si Calatorie spre libertate 43. dedic cartile iubirilor mele.. 44. imi place sa fac sex.. desi ultima vreme e cam rar... 45. ascult muzica... 46. veche si foarte veche.. 47. anotimpul meu preferat este iarna.. 48. vorbesc mult la telefon 49. am un job si imi place ceea ce fac.. 50. sunt voluntar intr-un ONG, la care sunt vicepresedinte, membru in consiliu director si presedinte pe filiala Covasna 51. Asociatia pentru Comunitate 52. pun foarte mult suflet la fiecare proiect pe care il organizez si la care particip.. 53. 3 persoane sunt cele pe care le respect cel mai mult pentru ceea ce fac: Mama. Alina(sora-mea) si Madalin, un preiten foarte bun si pe care ma pot baza oricand am nevoie... 54. cred ca sunt grandoman... 55. sunt debater.. 56. deja de un an si am participat la multe competitii in transilvania... 57. iert repede... 58. imi place sa ajut lumea daca pot 59. mai scriu si poezii 60. inca 39... 61. imi place filozofia... 62. dar si limbile... 63. mai ales romana.. 64. sunt blogger din august si imi place... mai mult decat un Hi5 65. sunt obosit.. 66. urasc tezele la bio cand nu inveti nimic... 67. particip la evenimente culturale cat de des pot 68. imi plac drumetiile... mai ales codrul.. frate cu romanul 69. imi place sa fiu punctual dar nu reusesc mereu 70. am un nas mare si ma simt mandru cu el.. 71. devine din ce in ce mai greu.. raman fara idei.. 72. imi place sa merg la teatru... 73. si prin cluburi... 74. urmaresc HBO, HBO comedy, cinemax si AXN 75. imi plac actorii: Brad Pitt, Tom Criuse si Denis Leary 76. imi plac buzele Angelinei Jolie... 77. si bustul Salmei Hayek.. 78. imi plac camasile... 79. dar nu am rabdare sa le calc.. 80. mananc foarte multa ciorba.. 81. imi place istoria.. dar si geografia 82. din fire foarte sociabil... 83. dezinhibitia se produce repede.. si se accelereaza cu vreo 2-3 pahare de vin 84. imi plac jocurile PC dar nu prea apuc sa le mai joc... 85. sunt un mare nationalist.. 86. dar n-am nimic impotriva ungurilor sau a altor etnii 87. citesc nietzche 88. nu suport prostia... 89. desi si eu fac deseori prostii pe care greu le pot remedia.. 90. foarte zambaret... 91. desi in ultima vreme nu am mai avut timp si de asa ceva... 92. mie dor de casa.... 93. dorm foarte putin pe noapte.. 94. sunt navetist si somnul il recuperez pe microbuz 95. sunt supra numit tipul cu ziarele... 96. am colegi de clasa super de treaba.. 97. si colegi din redactie sut foarte deschisi la minte.. si ma ajuta cand nu stiu sa fac ceva... 98. unul imi da sfaturi foarte des... e vechi in bransa(Vlad) 99. si in sfarsit am ajuns la final.. si ca tot se numeste leapsa o dau mai departe lui Viorel (http://vioreli.freehostia.com/) ... ca tot na mai pus nimic pe blog de ceva timp

Un comentariu:

  1. imi place k esti un om cult, inteligent si simpatic. sa nu mai zic si mare romantic. ador gramatica din tine. BAI Fututi mortii matii cum plm sa te crezi romancier, zambaret, "urasti prostia", mai uita-te in oglinda,
    te crezi jurnalist dar nu stii sa legi 2 vorbe, cum bai kktule? CUm sa iti dai cu parerea de Criza financiara cand tu, kktu de Tica sau ce nume de kknar mai ai, Nu stii nici macar o iota despre asa ceva? STII CE? NOi suntem in criza datorita oamenilor ca tine mai poponaru pulii...cu iubirile tale adevarate cu tot, semi-doctule...maine poimaine te recomanzi a fi presedintele romaniei, de ce nu? TU NU VEZI? TREZESTE-TE, DA-ti seama de incultura, prostia, idiotenia, etc.. din tine...vino-ti in fire. Pana cand sa te suportam mai spalator de cururi (cu limba)?!?!?!?! AUZI, baiatu face sex...cu cine ma baiatule? lasa k animalele nu se pun la socoteala...U MAKE ME SICK!! EVERy time i think about you i PUKE!! son of a fukin bitch... Vezi tu ma bursuc, de aia suntem in criza...blogangiule! Fmm si lasa-te de blog, scris articole de 2 bani, "carti" auzi, si ce mai faci tu inaptule...Hai marsh! Sa nu te mai prind cu blogu si articolele astea k te fut in ureche..mai invata romana FMMMMMMM!!! Te-as bate da' mi-e scarba de tine...si oricum n-as rezolva nimic!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!