Dragoste Adevarata ep.6

Timpul treacea repede si apa era deja calda in oala, in repeziunciunea ei Adelina scoase o banita(un lighean) si il puse pe Pavel sa se dezbrace. -Trebuie sa te speli inainte sa imbraci hainele curate. Ascultator cum era, Pavel, se dezbraca apropae in toatlitate si se aseza cuminte in lighean. -Iesi de acolo, nu pot sa torn apa fierbinte pe tine, ai putintica rabdare. Ca o mama protectoare, Adelina potrivi apa la o temperatura buna, il baga pe Pavel in lighean si incepu sa il spele - Esti gata, e timpul sa te imbraci in hainele cele bune. Pe cele vechi poti sa le arunci, am sa iti aduc eu altele sa ai. Maine vin ami devreme sa te trezesc si sa iti aduc ceva e maincare, acum hai in pat cu tine! Era autoritara dar in acelasi timp plina de afectiune. Se multumea cu un zambet chiar si dupa atata efort. -Iti muscultumesc foarte mult Adelina! Nu stiu cum sa te rasplatesc! Adica... pot avea incredere in tine? Sti ce sa intamplat mai devreme cu domnul? -Nu stiu nimic! Dar poti sa imi incredintezi orice secret, il voi lua cu mine in mormant. -Stai, iti voi arata ceva... Se repezi in mijlocul camerei, smulse scandura si dezgropa cu repeziciune banii. Scoase din ceasaf banii si din teanc o foaie pe care o intinse Adelinei. -Prostutule! cum credeai ca fac asta pentru bani? Suntem colegi si de acum si prieteni! Imbratiseaza-ma blegule! si il stranse la piept cu toata puterea ei. -Ne lungim maine seara la vorba, acum trebuie sa plec si tu sa dormi.-Il saruta pe frunte si din usa ii zise dulce: Vise placute!- Liniste! Pavel, nedumerit ca deobicei ramase nemiscat, incerca sa rumege tot ce s-a intamplat in seara aceea. " Foarte prietenoasa, sau poate ca sunt eu simpatic. Nu, nu sunt eu cel simpatic, ea este cea simpatica. Ma intreb daca se poarta asa cu toata lumea. O sa am timp sa aflu asta. Oare ce voi face maine? La coasa cu cosasii? Maine? Dar abia a venit primavara, nici nu s-a dus bine zapada si iarba inca nu a crescut, ce sa fac cu cosasii maine? Asta voi face toata viata? Macar merita sa traiesc? Am primit un camin si o bucata de paine! Sunt intr-un loc unde imi pot uita trecutul! Sigur ca merita sa traiesc. Abia astept ziua de maine, nu stiu ce voi face dar o astept." Si in momentul acesta inchise incet ochii, se invelise cu patura si adormi. Dimineata auzi batai in usa, era Adelina cum promisese. Plina de energie intra fara sa astepte ca Pavel sa se trezeasca din pat. Oricum Pavel abia deschisese putin ochii si amortit era gata sa cada inapoi in somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!