Viata intre iubire si ura

Recent mi-a fost dat sa traiesc experiente unice in viata. Nu regret nici o clipa petrecuta dar inca pastrez gustul amar al tradarii. Tot ce am facut incepand de la varsta de 18 ani, am facut in interesul comunitatii abia apoi am pus interesele mele in ordine. Sunt mandru ca am fost voluntar in cadrul Asociatiei Pentru Comunitate, sunt mandru ca am fost debater si toate cele... Incepand de azi incep sa ma gandesc si la viitorul meu, viitor care pote fi stralucit daca imi pastrez calitatile actuale... dar ce prostii vorbesc... omul are calitati pe care le pastreaza toata viata... Chiar daca de curand am fost tradat de cineva-la care nici nu ma gandeam-sunt inca plin de viata si nu am sa renunt niciodata sa lupt pentru binele comunitatii! Ura si invidia am sa le urasc mereu, nu o sa dau niciodata rau inapoi chiar daca primesc rau, mereu am sa dau bine si bunatate! Iubesc viata si o voi iubi mereu... asta o sa incerc sa o transpun in cartea care va incepe sa apara regulat pe blogul meu in episoade... Voi iubi si voi scrie... Asta sunt eu... cine ma critica nu o face din rautate ci din pura invidie asupra preocuparilor mele! Le accept si trec mai departe... incerc sa invat ceva din ele, daca este cazul... daca nu am sa le ignor total... Tot acum vreau sa multumesc tuturor care imi sustin punctele de vedere si imi nutresc visele si viata cu clipe de neuitat, in special prietenilor apropiati si colegilor de cafea din renumita cafenea Coffee No 1!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!