Dilema... noua sau veche?

Hmmm... mi-am agatat ochii de niste locuri de munca prin ziar. Destul de avantajoase din punct de vedere financiar si usoare, relativ! Dar sunt pus in fata unei situatii jenante, foarte jenante chiar. Ma las de scoala si ma apuc sa trag ca un bou la locul de munca? Sau sacrific micile mele vicii gen fumat, baut si etc... imi continui frumusel studiile in speranta unui viitor mai bun? As avea niste idei de afaceri, dar de unde finantare? Cu presupusa noastra "criza" nimeni nu mai investeste in nimic! Nimeni nu isi mai asuma riscuri! Sa vand idei unor multinationale? Eu? care abia imi incep studiile superioare? Dar cine crede un pusti de 19 ani care abia a dat piept cu viata? Oricum, ciudat e tot Doamne... nici nu sti pe unde sa o iei ca sa supravietuiesti... ca om normal zic... Aici trebuie sa subliniez ce inseamna normal pentru mine, sa nu fiu inteles gresit nu de alta... Normal inseamna indeplinii treptat toate etapele din piramida lui Maslow, care slava Domnului este destul de explicita si foarte usor de inteles... La ora de psihologie a cam invatat toata lumea ce structura are aceasta piramida deci nu ma apuc sa enumar si eu pe aici... Mai trebuie sa precizez ca locuiesc intr-un cartier saracacios, relativ. Zic bine relativ, pentru ca saracii oameni au casele goale, sunt infometati mereu dar cred ca 25 de ore din 24 sunt turmentati! Deci nu pot sa zic ca este chiar sarac, cand zilnic se arunca minim 50 de lei pe tigari si bere! Unde mai pui faptul ca nu au un loc de munca stabil si se multumesc sa stea in fata blocului mestecand seminte zgomotos si apoi cojile lasate tot acolo, ca deh, suntem educati... cui nu-i convine sa le stranga nu? Si vorbeam de viitorul meu... Inconjurat de astfel de oameni? Pot si eu sa ma plang ca nu am bani, timp, etc. dar toate se fac!!! Si acum revenind la dilema mea de mai sus... Cred ca imi voi cauta un job bunicel, ca exista destule, cu un program flexibil si in acelasi timp sa imi vad de facultate si politica! Ar fi minunat nu?

Un comentariu:

  1. Si eu ma gandeam la varianta asta..Se pot imbina foarte bine si facultatea si serviciul.Orice varianta vei alege mult succes!Ai un blog foarte interesant!Keep on!btw sunt din Iasi

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!