Tipi si Tipe

... Sau tipi cu tipe... inca nu m-am hotarat... Dar fie, las asa! Din link in link ajung si eu pe contul meu de hi5, zau chiar am cont... Dar nu il folosesc. Punct. Am avut deosebita "placere" de a vedea ce se mai petrece pe acolo... De la poze de pitipoance pana la cocalari de prima clasa... Si tot asa mi-am adus aminte si de sambata trecuta ce am petrecuto intr-un club din Covasna... Ma doare capul la ce specimene am vazut acolo... Eu imbracat frumos, camasa calcata, pantofi, etc... Lume multa, care mai de care.... Printre care si o fata... Ca nui femeie deloc.. Cu o fusta lata cat cureaua mea de la ceas... Dansand provocator... Imi zic uite ca vrea fata ceva... M-am apropiat timid si am salutat cat de cordial am reusit... Folosind apelativul domnisoara bineinteles... Desi nu merita deloc, dar in fine... Se uita ciudat la mine si pleaca... Zic bai poate nu sunt in stare sa conversez cu o fata... Am trecut peste... In maxim 20 de minute era pe ringul de dans (fata aceea, nu eu) si se rupea im figuri pe ritm de manea... Si se topea sub privirile unui in pantaloni de stofa, calcati la dunga nu gluma, lant de aur de juma de kil atarnand la gat si in tenisi... Am ramas putin uimit... poate mai mult, dar daca domnisoara se simte mai bine cu unu care ii da peste bot daca cere democratie, treaba ei... Dar sa ajung in pinctul unde doream: daca in tara se inmultesc astfel de exemplare, de viitorul nostru ce se alege? Stiu ca prostitutia e cea mai veche meserie practicata pe pamant... Dar nici in halul asta....

6 comentarii:

  1. Referitor la cei doi..
    Fiecare persoana, barbat sau femeie, atrage anumite persoane in jurul lui/ei. Asta depinde de gusturile persoanei respective, de mediul in care a crescut sau este acuma. Cum fata e obisnuita cu astfel de persoane, si sunt pe gustul ei, e normal sa se raporteze altfel la asemenea barbati. Iar cum ea nu e obisnuita cu politeturi, e la fel de normal ca s-a uitat ciudat la tine.

    Nu inteleg si nu aprob astfel de comportamente.. insa ele trebuie sa existe pentru ca nu putem fi toti la fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e buna...inseamna ca esti frustrat rau daca atunci cand te-a respins o fata, imediat ai si scris pe blogul tau despre asta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate exista si astfel de specimene insa, mi-as dori sa existe mai multe persoane care sa nu aprobe astfel de comportamente, sa revina la valori ...adevaratele valori acolo unde politetea si bunul simt inca mai spun ceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ioana: ar trebui sa revina intreaga luma la acele valori... dar vezi tu nu toti sunt dispusi sa se sacrifice pentru ca spun ei sa vada intai la altii si apoi se indreapta si ei! Si cineva bine spunea ca daca vrei sa faci un bine trebuie sa incepi cu tine insuti numai ca nu multi au auzit de vorba asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ioana: daca doresti poti sa lasi un ID de mess sau o adresa de e-mail sa mai facem un schimb de idei! sau daca nu doresti sa il ai public il las eu pe al meu si ma contactezi cand ai timp si chef de vorba: alin_picu

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!