fara titlu

si uite scriu din nou dupa o luna de inactivitate... am prea multe de spus acum incat sa le enumar pe toate... incerc sa fac o lista cu cele mai importante lucruri din viata mea... sa le iau pe rand si sa incerc sa ating imposibilul, adica sa fac tot ceea ce imi propun... ceea ce este aproape imposibil... daca nu chiar imposibil! sper numai sa nu fiu dezamagit de ceva, sau cineva si sa am o cadere brusca de moral, caci sunt sigur ca atunci voi lasa totul balta! Si nu vreau sa se intample asa ceva... pana atunci va marturisesc ca am inceput facultatea si astept cu nerabdare sa ma implic si in treburile ce purced din facultate... ca doar nu-i frumos sa nu ma implic deloc aici... sa ne auzim de bine... probabil marti dimineata, sau miercuri... nu stiu exact...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!