Un sistem deficitar, inuman si incompetent!

Avem un caz social de rezolvat! Si spun avem pentru ca intreg sistem care ar trebui sa se ocupe de astfel de cazuri dar Nenea Statul sta cu mainile in san si priveste cum toate acestea au loc in fata ochilor lui! De curand 2 persoane au fost agresate fizic si verbal de o vecina mai agresiva! Toate acestea s-au intamplat in minunatul bloc al tuturor posibilatilor, de fata cu cel care ar trebui sa protejeze locatarii din acel bloc si anume gardianul de servici! Una dintre doamne a ajuns in stare de soc la spital dupa bataia zdravana pe care a primit-o si cea de-a doua sta incuiata in casa de frica vecinei agresive. Stupid daca stam sa ne gandim atata timp cat exista un sistem de protectie sociala si civila, dar agresoarea, chiar daca a primit amenda pentrui tulburarea linistii publice, nu se satura de scandal si in cuantumul primit a promis din nou bataie celor 2 doamne. Din institutie in institutie s-a ajuns si la Primarie, unde, s-a cerut cu insistenta ca aceasta domana gresiva V.A.(Veres Aniko) sa paraseasca locuinta sociala pe care o administreaza pe motiv ca terorizeaza toti vecinii, este agresiva si verbal si fizic si nu este un loc sigur pentru nimeni, indiferent de etnie sau “culoare politica”, dar acestia spun ca in prag de iarna nu au alta solutie decat sa o pastreze in continuare in acel bloc. “Nu am curajul sa plec singura la servici sau sa imi las copii singuri acasa de frica respectivei, pentru ca sunt sigura ca ar fi in stare sa ma bata din nou sau sa imi raneasca copii” ne declara doamna Sebestien Katalin, vecina de palier cu V.A. “Nu stiu de ce vrea sa ne faca atat de mult rau, chiar daca stam aici suntem toti oameni si ar trebui sa recurgem la vorba buna si nu la bataie. Mi-a smuls aproape tot parul din cap si mi-am petrecut aproape o noapte la urgenta si pe langa asta ma hartuieste si la servici. Nu mai am liniste deloc si nu stiu ce sa mai fac!” sunt vorbele doamnei Alina Bagoly. Cazul este cunoscut la Politia Municipala dar lucrurile se desfasoara greu, au multe cazuri pe rol si pana se solutioneaza mai este destul timp de asteptat, timp in care se poate intampla orice si Doamne fereste de ceva mai rau! Acum intreb: trebuie sa moara cineva ca situatia sa isi gaseasca o solutie? Sau stam in continuare in Tara Nimanui, ne facem in continuare singuri dreptate si privim cum pe Nenea Statul il doare in cot de populatie dar totusi are nesimtirea sa ne cheme la vot?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!