Blog sustinut de

Ghidul tau de calatorie

Atac la persoana a III-a

Cand sapi groapa altuia ajungi sa cazi tu in ea... Si cineva a inceput sa o sape pe a mea... Cine sa fie oare??? Trebuie sa ma gandesc la intentiile mele din ultimele cel putin 2 sau 3 luni, pentru ca de pe atunci s-a inceput aceasta agitatie in jurul meu! Totul se intampla cu un scop! Dar care sa fie scopul acestui lucru? Ei bine daca el sau ea isi inchipuie ca ma ingroapa si imi mananca pomana si coliva se inseala amarnic! Si de ce spun asta? pentru ca s-ar putea sa se loveasca de niste surprize! Se prea poate sa nu ma mai gaseasca in public si atunci sa vedem ce nascociri si inventii se mai fac pe seama mea? Ca slava Domnului sunt destule si mi-s satul de ele ca toate suna despre aceleasi chestii vesnice! Cine vrea sa va primeasca in paza... sau nu pui lupul paznic la oi uitasem! Si acum dragi compatrioti sau nu, va provoc sa asteptati pana la urmatorul articol care va aparea cand va fi timpul! Pana atunci toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!