.....

Acum nu scriu ca sa va urez un Craciun Fericit pentru ca feiricit trebuie sa si fie! De curand mi-am adus aminte de o vorba mai veche: nu musca mana care te hraneste, iti ofera libertate dar numai pentru o perioada scurta! Sa fie oare adevarata? Omul pe care il consideram prieten, caruia ii dadeam orice chiar si fara sa ceara a indraznit sa se intoarca impotriva mea invocand principiile lui intr-o situatie in care eu aveam dreptate! Dreptatea i-am dat-o lui pana la urma numa ca sa nu ii ranesc orgoliul dar asa iti tai craca de sub picioare, asa cazi si asa iti intorc toti spatele! Nu ma simt bine ca i-am limitat accesul si nici ca se ridica lumea impotriva lui dar ce isi face omul cu mana lui se numeste lucru manual! Si cred ca primeste ce merita! Poate asa se invata minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!