Finit Versus Infinit

Niciodata nu am reusi sa imi dau seama cum arata un lucru infinit! Presupun ca nu exista asa ceva avand in vedere stiinta ca ansamblu! Un lucru este sigur si anume tot ce este creat de om are si un sfarsit! Dupa spusele lui Einstein nici macar Universul nu este infinit, lucru demonstrat si azi de stiinta aratand faptul ca defapt Universul este in plina expansiune, ceea ce inseamna ca exista ceva si dupa univers! Oare acel vid sa fie infinitul? Penrtu ca se pare ca nici macar timpul nu este infinit si totul are odata si odata un sfarsit! Placut sau mai putin placut! Oricum nu apucam noi cei din ziua de azi sa vedem sfarsitul sfarsiturilor! Ar fi prea de tot si am avea o barba lunga cat a inconjuram de vreo 2 ori Ecuatorul, noi barbatii! Daca totul este finit de de s-a mai inventat aceast termen? Probabil sa avem un termen lingvistic, semantic, etimologic si toate cele in vocabularul nostru! Dar poate ca gresesc si exista ceva ce are o infinitate! Procesul de numarare pentru ca poti adauga la zerouri dupa orice alata cifra mai mare ca 1 timp de ani intregi si inca ai mai putea sa numeri. Cu mare dificultate cei drept dar este singura posibilitate pentru ca eu unul alta nu vad! Pentru paionatii de filme bune si de calitate va recomand unul gen Good versus Evil dar putin mai diferit decat cele clasice: The Imaginarium Of Doctor Parnassus! Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!