Printre carti...

... ma afund din nou... Acum traiesc o perioada de regret! Imi placea enorm de mult Libraria Pentru Comunitate din mai multe motive! Primul motiv este ca era intr-adevar o librarie de carte romaneasca! Gaseai acolo orice te ducea capul! Si al doilea motiv pentru care imi placea enorm de mult acea librarie este ca eu si domnul Madalin Guruianu, dansul fiind proprietarul, ne cunosteam si intr-o frumoasa zi mi-a spus asa:"Aline daca vrei sa citesti ceva si nu ai bani sa cumperi cartea, poti sa mergi la Tanti Lucica(doamna era administratorul librariei) ii ceri ce carte vrei, o citesti si o aduci inapoi la raft exact asa cum o iei, adica intr-o stare buna! Si asa primind permisiunea de a ma afunda in lectura! Din probleme financiare, libraria mergea pe minus de ceva vreme, Madalin a trebuit sa inchida libraria si sa returneze cartile comandate la edituri! In lipsa de carti m-am ocupat cu invatatul pentru Bac! Apoi am ajutat o prietena cu cateva eseuri pentru admiterea la facultate, eseuri care cereau lecturarea a vreo 3 carti! Si din punctul acesta s-a oprit complet! Nu stiu acum care a fost motivul exact, anume lipsa cartilor sau a timpului? Dar acum, am avut timp sa dau o fuga pana in Brasov sa vizitez o librarie de pe Muresenilor si am facut o lista cu titlurile pe care vreau sa le achizitionez si primul titlu a fost "Luminita, mon amour" de Cezar Paul-Badescu, o lectura promitator de placuta! Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!