Retro...cedari!

Ca tot vorbeam ieri de imbecilitate mi-am adus aminte de o alta! Acum ceva vreme tot pe la TV se spunea ca un nu stiu ce terchea-berchea a primit ca si retrocedare din partea statului Roman vreo 1/3 din judetul Buzau! Respectivul de pe nu stiu unde a venit in instanta si a arata sus si tare ca el este descendent a lui Mihai Viteazul si ca terenul ala este al lui! Baaaaa! Imbecilitate de-a dreptul! Cum poti sa construiesti o lege cu o astfel de lacuna? Asa ma duc si eu si demonstrez ca tata este din partea la nu stiu care grof si mama tot o descendenta din neamul lui Tepes si imi iau juma de Transilvanie si imi fac propria tara! Stau si ma gandesc, magistratul ala, judecatorul, cum a avut curajul sa dea o asa sentinta? Nu are pe constiinta sutele de oameni care poate ca traiesc din acel pamant! Si din cate stiu mult este padure si ca tot ne-am apucat sa defrisam cum ne taie capul ca doar asa faci bani repede si usor hai sa-i dam lu ala ca o fi sarac cu vreo suta de copii si cateva sute de nepoti si nu are ce sa le dea de mancare! Tampenie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!