FaceBook

Facebook.. un site social care ar trebui sa intareasca legaturile intre oameni si sa creeze oportunitati de a cunoaste oameni noi in mediul online! A aparut un TrenD, cine nu are facebook nu este cool... si asa mai departe.. si incet incet facebook a devenit din ce in ce mai popular si multa lume a lasat vechiul Hi5 pe noul Facebook! Dar, pe langa toate acestea extrem de multi pusti, care inca nu au invata sa scrie corect isi fac cont pe Facebook! De ce? Paaai pentru aplicatiile acestora impotriva plictiseli gen MafiaWars, FarmVille etc! Si asa primesc zilnic solocitari de prietenie de la persoane pe care nu le-am vazut in viata mea, si pe langa toate acestea mai au si numai 13-14 ani maxim 15... Si se mai spune ca cei care au de-a face cu Facebook sunt ceva mai destepti! Inteligenti, pardon! Twitter, dupa parerea mea, este un site de socializare mult mai complex, unde nu iti pui poze ca sa ti le comenteze altii, ci evetual trantesti o idee la discutie cu cei care se afla On! Si acum care e mai bun: Facebook sau Twitter? Si pe final... va anunt ca aceast articol poarta numarul 100 pe blogul meu! Hurray :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!