viaţa bate filmul... sau invers?

Nu sunt 10 minute că am terminat de vizionat un film extrem de interesant: Conversaţie cu grădinarul! Film francez, dramă urmărit culmea, pe un canal ce se numea ComedyStar. Acum după film stau şi mă gândesc la câteva lucruri despre viaţă, prietenie sau numai despre conceptul conversaţie.
G: Vreau să îmi spui Grădinarul!
M: Dar de ce?
G: Pentru că asta este ocupaţia mea!
M: Şi atunci mie cum vrei să îmi spui?
G: Mâzgâlitorul!
M: Da, cred că ai dreptate, mâzgâlesc culori pe o pânză, mă mulţumesc cu numele acesta!
(secvenţa din imagine: drăguţ crap, este a treia şi ultima oară când îl prind, l-ai privit bine? aş vrea să pictezi tot ce iubsc în viaţă, simt că mi se termină bateriile)
Un mic exemplu între conversaţia dintre G(grădinarul) şi M(pictorul), conversaţie simplă, fără lucruri ascunse sau intrigi răutăcioase!
Filmul merită nota 10 pentru mesajul transmis, nota 10 pentru imagine, sunet, roluri şi toate cele. Este un film simplu, pentru oameni simpli, dar nu simpli în gândire, pentru că trebuie să posezi pozitivism, claritate şi inteligenţă să îl înţelegi în esenţă!
Îl recomand cu plăcere tuturor cinefililor amatori şi nu numai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!