Piatra Craiului

Ieri mi-a fost dat sa traiesc experiente minunate alaturi de niste oameni minunati urcand in masivul Piatra Craiului.... Pana acum nu am mai facut nici un traseu montan de o asemenea amploare si ma simt mandru ca am avut ocazia de a urca varful Turnu (1911 m) si sa traiesc linistea de pe creste! Una peste alta in urcare am dat peste 6 capre negre, cocotate pe o creasta si se uitau la noi... am facut poze... am admirat si cu greu, cu patanii... pe un traseu nenorocit si bezna sa dam de drumul spre Zarnesti. Am urcat prin Valea Crapaturii pana la Curmatura.... pfff era miez de zi, si, voinici ne-am avantat spre varfu Turnu, ca doar avem timp sa urcam si sa gasim un traseu sa coboram pe lumina! Am tras, am urcat, am poposit, am mancat, iar am urcat... si in final am mai si coborat... Insotit de Alex (Hunteru), Liviu (Apasu) si Razvan (nu am auzit vreo porecla asa ca prefer sa ii spun Curajosu, caci mi-a asigurat spatele aproape tot timpul si tin sa ii multumesc) am scris o fila in istoria sufletului meu. Compania a fost placuta, insotiti si de catelusa Maya, caine foarte energic si jucaus. Daca nu ar fi fost ea nu cred ca am fi avut ocazia de a vedea acele capre... deoarece latratul excesiv ne-a alertat de prezenta vreunei "lighioane". In fine.. povestea va continua in imagini.. voi incerca sa le incarc e toate dar saptamana viitoare cand voi primi inreg setul de 400 de poze realizate pe munte... pana una alta planuiesc sa fac si un traseu in Bucegi peste vreo 2 sau 3 saptamani... Piatra Craiului nu este un munte usor... am citit si am experimentat... dar... recomand tuturor sa il urce, sa priveasca... dar sa se comporte civilizat. Noi si chistocul la tigara l-am bagat inapoi in buzunarele la ghiozdan sa nu lasam nimic in urma... Ahh si sa nu uit, baietii cu care am fost sunt membri ai clubului de turism montan si protectia naturii Cocosul de Munte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!