Tampenii cu generalul Emil Strainu

Vineri seara, cred, am fost si eu pe la un tovaras sa mai schimbam si noi niste impresii, sa vorbim despre una alta, sa fumam o tigara si sa sorbim o gura de bere. Ca sa nu parem chiar atat de idioti am dat drumul la TV sa mai auzim din cand in cand cate o informatie, mai mult sau mai putin relevanta. Butonand telecomanda am ajuns la postul de televiziune 0TV cu emisiunea lui Dan Diaconescu impreuna cu generalul Emil Strainu. Sugestiv nume, deoarece era strain de perceptia realitatii cum o face orice individ de rand. Am stat si am privit amandoi, belind ochii si razand cu gura pana la urechi, la tampeniile care ieseau din gura stimabilului. Bai cica petrolul se regenereaza, conform unor teorii auzite de el, exista oameni care traiesc in mijlocul pamantului. acestia primind aer printr-un intrand de la mijlocul Antarcticii, sunt extraterestrii pe pamant, ne-am intalnit cu ei, vine sfarsitul lumii si alte gogosi vandute dar fara un marketing prea bun. Ehh, stimabilul general este si inventator, cica. A prezentat un dispozitiv care apara organismul uman de atacurile info-energetice si energo-informatice. Daca stau sa privesc cele doua nascociri inseamna una si acelasi lucru. Dar ce nu pot eu sa inteleg cum pot eu sa fiu atacat cu informatie si sa imi fie si daunator? In fine, dispozitivul costa 20 de dolari, DAR nu este diponibil pe piata romaneasca, a tinut sa mentioneze acesta, nu cumva sa se gaseasca vreun boland sa mearga sa il cumpere. Oricum, eu cred ca sunt niste chinezarii pe care vrea asta sa ni le bage pe gat... Sunt sigur ca vorbeste numai prostii, mai ales ca dezvaluia informatii "strict secrete" publicului roman. Cu o moaca de buldog si o mustata neingrijita avea impresia ca manipuleaza telespectatorul si pun pariu ca s-au gasit multi prosti sa il creada... Eu, unul, recomand acea emisiune pentru divertisment, deoerece persoanele cu scaunul la cap percep imediat idioteniilor si au parte de un ras copios, si sa nu uitam, rasul este o activitate sanatoasa! La mai bune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!