Diferenta dintre iarna si vara

Foarte multa lume ma intreaba care este anotimpul meu preferat si raman in general uimiti cand raspund sincer IARNA. Pai de ce iarna, ca e frig, ninge, nu vezi fete in fustite, slipi, etc? Raspunsul meu este simplu si foarte sincer, imi place pentru ca pot sa stau in casa sa citesc. Mi se pare extrem de superb peisajul de iarna cand stai si il privesti pe geam din fotoliu, cu o carte in mana... Si pe langa acest lucru este si un principiu foarte simplu: vara cand iti este cald cel mai repede dai o haina jos de pe tine si pe masura ce se incalzeste nu mai ai ce da jos si in continuare iti este foarte cald si abia atunci migrezi spre locuri cu umbra, ventilatoare si aer conditionat; iarna in schimb, frig poti sa iti iei pe tine cate haine doresti sa izolezi caldura pe interior, astfel ai mai mult de castigat. Bine, in calcul nu intra cei care traiesc in zone desertice pentru ca ei sunt un caz total special pe care prefer sa il ignor. Una peste alta, cele doua anotimpuri de tranzitie mi se par extraordinar de dezolante din pricina umiditatii ridicate, a ploilor dese si a noroiului de pe strazile romanesti. Si cam atat pentru moment... daca iti place iarna: welcome to the club.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!