Managementul documentelor

Infrastructuring Business prin Documenta DMS asigura stocarea organizarea, scanarea OCR-izarea si arhivarea centralizata a tuturor documentelor dintr-o companie. Apeland la aceste servicii aveti parte de: gestionarea documentelor electronice si a documentelor scanate, indexarea si regasirea documentelor, metadate, check-in & check-out - versionarea documentelor, administrarea fluxurilor de documente, monitorizarea executiei fluxurilor de documente - workflow dashboard, functionalitati complete ale motorului de fluxuri, administrarea utilizatorilor, grupuri si roluri, administrarea categoriilor de documente, metadate, back-up centralizat documente, profile look&feel - Office2003Blue; Office2003Classic, Olive, Silver, Luna, WindowsXP, Whidbey, integrare cu scaner pentru scanarea documentelor de pe hartie, registre de intrari - iesiri pentru inregistrarea documentelor, analiza, consultanta, configurare, instruirea utilizatorilor cheie, instalare, mecanism back-up, livrare manuale utilizare si administrare, integrare cu aplicatiile din suita Microsoft Office: Word, Excel, E- mail – Outlook, Microsoft Project, Visio, PowerPoint, scanarea documentelor utilizand ZONE de documente – procesarea facturilor si a documentelor tip, scanarea inteligenta a documentelor cu un numar variabil de pagini utilizand separatori digitali de documente, analiza, consultanta, configurare, instruirea utilizatorilor cheie, instalare, mecanism back-up, livrare manuale utilizare si administrare, 15 Licente de ORACLE Standard Edition One si 15 Licente Documenta DMS incluse.

Managementul documentelor este foarte important intr-o companie. La fel de importanta este si un soft monitorizare flota online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!