Alegeri

Ieri am avut ocazia sa ascult 4 candidati la primaria din Sfantu Gheorghe. Oameni care totusi ar trebui sa fie culti, cu capul pe umeri dar nu s-a intamplat asa. Aceasta audienta a fost organizata de Scoala de campanie Guruianu. Candidatii au fost adusi separat, intrebati 3 chestiuni generale apoi, noi un grup de tineri de 17-18 ani am pus cateva intrebari referitoare la discursul lor. Primul candidat a avut un discurs bunicel dar atat am aflat din el ca are prieteni in Germania si ca a calatorit mult. Al doilea candidat a fost un INCULT, din toate punctele de vedere. Din discursul lui n-am inteles doar ca a fost director acolo si dincolo, promisiuni pentru un oras mai curat, infrastructura din parti si probleme etnice nerezolvate. Al treilea mare candidat a batut campii cu autonamia teritoriala in judetul nostru, doar prin autonomie orasul Sfantu Gheorghe se poate dezvolta, in rest nimic concret, exact. Ultimul candidat a fost, surprinzator, cel mai bine informat de problemele cetatenilor, de dorintele acestora si a fost capabil sa raspunda concret la intrebarile puse de noi, promisiuni curajoase, relativ usor de realizat. De altfel este favoritul in cursa pentru fotoliul de primar. Daca reuseste mutarea noastra, a Scolii de campanie, si se infiinteaza comitetul consultativ al tinerilor, ce ar trebui sa fie in orice primarie, soarta orasului sau chiar a judetului ar fi una mai buna decat cea de pana acuma, un potential de dezvoltare mare. Doresc sa va spun ca doar 10% din majoritatea promisiunilor se infaptuiesc deci ascultati bine minciunile lor si alegeti cu grija!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!