Prieteni

Am un prieten... Se spune ca e cel mai bun prieten al meu... Din cate stiu exista un proverb : Prietenul la nevoie te ajuta(se cunoaste)!. Problema mea este ca aceasta zicala functioneaza la mine dar la prietenul meu NU. Ce ma deranjeaza cel mai tare este atunci cand stie ca a gresit fata de mine dar tot el se afiseaza suparat, ofensat. Nu stiu cum as putea proceda in situatia asta. Pot sa il cred ipocrit, un prefacut sau poate... Nu stiu... Sper ca el sa fie un caz singular, sa nu fie mai multi ca el, nu de alta dar nu cred ca toata lumea suprta mereu toate, glume proaste, si altele. Acum incerc sa imi dau seama daca sa mai tin legatua sau pur si simplu sa ma fac si eu indeferent la problemele lui cum face el la ale mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!