Vintage

Se pare ca mai nou toate lucrurile vechi revin in viata noastra! Si acum imi aduc aminte de conversatiile pe care le aveam cu mama si o intrebam de ce baga gentile alea vechi in cutii si le indesa in debara... Mereu imi spunea ca va veni vremea sa le poarte din nou! Acum pacat ca nu stau la casa si nu am curte ca as face un fel de "backyard sale" ca in SUA! Macar acolo se refolosesc intr-una lucrurile vechi si nu asteptam 20 de ani sa le scoatem din dulapuri si sa le purtam! Dar nici asa nu merge pentru ca atunci cand te intreaba prietena de unde le ai nu poti sa ii spui ca le am din dulap, neaparat de la un targ de vechituri si cu un pret modica draga! ca doar se poarta nu? Si cum revine in forta stilul mai vechi, vintage se pare ca revine in forta si preparatul traditional al taranului roman! Incepem sa mai lasam ziua de supermarket de duminica si sa cautam un targ traditional de unde ne apucam sa cumparam de toate ca doar sunt naturale si nu contin conservanti! Numa sare din belsug deci aviz cardiacilor! Oricum intr-un timp de lucruri anormale se petrec din ce in ce mai multe lucruri normale si obisnuite pentru o tara in curs de dezvoltare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!