Impozite

Mai toata lumea este intrigata de noul guvern avand in vedere alte noi cateva impozite si taxe! Din cate observ eu domnii de la guvernare vor sa imi impoziteze ciocolata, cea pe care o folosesc in cazul unei febre musculare si pe langa ciocolata s-au gandit sa impoziteze si sandwichul ala de la fast food pe care il mananca un om in graba aflandu-se probabil in drum spre servici sau fiind in mica sa pauza de masa! Ei bine daca tot e timpul sa aberam cu privire la aceste impozite si noi modalitati de a scoate bani de la romanul sarac le dau si eu o idee la fel de aberanata: impozit pe par! Daca o domnisoara depaseste o anumita lungime a podoabei capilare pac il impozitam! Dar nu! Nu este suficient! In cazul in care eu am in cap n-mii de fire de par, depasimd limita legala cu n la patrat supra 2, avand coeficientul Pearson mai mic decat limita legala de incredere se aplica o taxa de n bani echivalent cu firele de par in plus! Metoda aplicata la inreaga populatie adulta! Poate asa se aduna la stat mai mult decat ar fi avut vreodata FMI in conturile sale! Dar sa nu disciminam! Trebuie sa existe si o solutie pentru oamenii care nu au par in cap pierdut din anumite motive biologice sau nu! Nu trebuie sa ii excludem pentru ca s-ar simti jenati ca nu ajuta si ei statul acesta ipocrit! la ei cautam parul in alta parte a corpului! Pe piept de exemplu! ca ddoar deh oamenii cu par pe piept sunt virili si trebuie sa intrerupe si acest cerc vicios al virilitatii! La doamne extindem cautarile in alte parti pe care din motive de moralitate nu doresc sa le enumar! Si cu astfel de solutii asa se ne ajute Cel de Sus sa ne mai ramana bani de alimente sa putem macar sa ne ducem viata de pe o zi la alta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!