Despre oameni...

... am sa vorbesc acum! Pentru a exista omenie trebuie sa existe mai intai corectitudine; nu stiu cine a mai ziso si pe asta dar cred ca a avut dreptate! Corectitudinea este primul pas catre o lume mai buna pentru ca mai nou cu zicalele astea "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte" sau " a plati inapoi cu aceeasi moneda" ne duce cu gandul la tot felul de razbunari si "payback-uri", lucruri urate si de neinfaptuit! Mi-e greu sa inteleg de ce se intampla toate acestea! Cei drept poate ca nici eu nu am fost in totalitate corect nici macar cu mine! Lucrurile trebuie indreptate, dar treptat, fiecare pas la randul lui, sa nu sarim mai multi ca tot degeaba! Civilizatia costa cum s-ar spune, dar nu este adevarat! Corectitudinea nu ne costa nimic in plus, ba mai mult ne costa mai putina energie sa o infaptuim! Ce e tampenie? bataia se spune ca este rupta din rai! Pai daca este asa, inseamna ca nu este ceva bun, daca a fost rupta de acolo inseamna ca nu era un lucru de facut! Si totusi se intampla si dupa aceasta zicala se ascund majoritatea barbarilor casnici! Oricum nu mai ducem noi o viata buna si tind sa cred ca nici pe perioada Inchizitiei nu se traia mai rau decat acum! Pe final va recomand Nightwish&Sarah Brightman-Only an ocean away! Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!