Publicitate

Acum ceva timp am citit pe un blog destul de cunoscut, si anume pe blogul lui Alexandru Negrea despre marketing afiliat! Initial nu am stiut despre ce exact este vorba dar am inteles ulterior! Este o metoda foarte buna de a castiga un banut direct de pe blogul tau accesand situri gen 2Parale sau eMAG si mi-am dat seama ca Publicitatea este, in principiu, mama profitului! Cu cat esti mai vizibil cu atat ai mai multi vizitatori si castigi mai mult! Tie iti revine un comision variabil in functie de vanzarile care se fac de la widgetul pus pe blogul, situl tau! Am avut ocazia sa invat acest lucru si acum impart mai departe aceste cunsotinte! Sper sa fie cu folos! Oricum nu este deloc o campanie gen bani pentru Click-uri sau vreo chestie de genul! Pui un banner si daca cineva da click si cumpara ceva ce ii place un anumit comision din vanzare iti revine in totalitate tie! Si toate sunt foarte adevarate! Incearca si tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!