Mândrie

Citeam şi eu câteva bloguri şi din link în link am dat peste un articol de pe VisUrat despre muzeele din Viena şi despre mizeria de la noi. Stăteam şi mă gândeam oare în minunatul meu municipiu, reşedinţă de judeţ, Sfântu Gheorghe, ce muzeu aş putea găsii. Şi care credeţi că a fost rezultatul? Mi-am dat seama că în micul orăşel, că zău prea mare nu este, există 2 muzee, şi pe de-asupra şi naţionale! Vă daţi seama? 2 Muzee Naţionale în Sfântu Gheorghe! În afara "minunatei" noastre capitale, sărmanul municipiu are în întreţinere 2 culturi, fiecare cu nevoi diferite şi speciale. Cele 2 muzee despre care vorbesc sunt Muzeul Naţional Secuiesc şi Muzeul Naţional al Carpaţilor Răsăriteni, locaşuri culturale ce merită vizitate. Oricum la capitolul cultură, cred, municipiul în care locuiesc stă destul de bine, galerii de arta, 2 teatre, 2 muzee, 2 culturi. La fel şi la capitolul sport, competiţii, burse, spaţii moderne, avem de toate, mai lipseşte turistul, dar o sa vină şi el! Oricum, edilul nostru are planuri mari de înfrumuseţare, refacerea "cărţii de vizită" a oraşului ca să spun aşa. Băi, deci până la urmă suntem un exemplu pentru restul ţării, aşa mai merge.
Dar se pare că ultima vreme tot laud... să nu mai fie bile negre pe la noi? Nu cred că nu mai sunt dar nu caut nici eu nod în papură, pentru că nu merită, culegi ceea ce semeni! Deci se poate! Numai bine tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!