Privind...

... la activitatea mea din ultima luna ma simt multumit de realizari. Am calatorit, am citit, am lucrat si mi-am inceput o viata noua in Sfantu Gheorghe, departe de casa parinteasca! Nu pot sa spun ca este vreo realizare prea mare faptul ca sunt acum pe picioarele mele dar cred ca este totusi un pas in fata! Mi-am inceput cariera de jurnalist lucrand ca si redactor la un cotidian din judetul Covasna, Mesagerul de Covasna. Loc unde am fost primit cu caldura si ma simt bine din punctul acesta de vedere. Credeam ca jurnalismul este floare la ureche dar va zic dupa ce am tras mult... ca nu este atat de usor pe cat se pare! Sunt atatea lucruri marunte ce sunt aparent minuscule dar care au un impact major cand le vezi in ziar si nu iti vine sa crezi ca ai semnat tu articolul respectiv. Consider totusi ca este un punct in plus aceasta activitate pentru ca imi minimalizez greselile de exprimare si cele gramaticale... am o sefa de redactie foarte exigenta si nu trece nimic neverificat de privirea ei. Ce altceva pot sa spun... La multi ani Tinerilor pentru ca azi, 2 Mai este ziua noastra, a tineretului, zi pe care nu am vazut-o ca fiind sarbatorita de vreo institutie, si din punctul asta de vedere sunt dezamagit. Isi arata din nou indiferenta fata de noi tinerii, viitorul Romaniei. Dar sa nu ne mai bagam in politica.. pentru ca nu imi mai place asa ca acum un an sau 2... m-am saturat de ea si am fost destul de dezamagit si de clasa politica judeteana! Sper totusi ca lucrurile se vor schimba incet-incet si vom reveni la un curs normal al vietii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!