Caaald

de vreo câteva zile încoace avem parte de soare cât cuprinde şi lumea se plânge de asta... ba că suntem cardiaci şi ne distruge sănătatea, ba una, ba alta. După o iarnă lungă şi destul de friguroasă presupun că ar fi timpul să ne bucurăm şi de frumuseţea zilelor senine pe care le avem la dispoziţie. Şi oricum, suntem în iunie, se coc cireşele şi avem nevoie de căldură dacă vrem să savurăm acele gustoase fructe de vară. Cred că suntem destul de mofturoşi, când e cald vrem frig şi invers, pe asta nu o mai pricep. Oricum eu am savurat canicula din toate resursele mele... am tras o bălăceală la ştrandul municipal... am făcut "plajă", mai o bălăceală şi aşa mi-a trecut o jumătate de zi. Am avut şi companie plăcută, o bere, o ţigară, fete frumoase... şi agitaţie multă în jurul bazinului... Pot să spun că după vreo 12 ani am mai ajuns şi eu la ştrand... până acum numai la piscină acoperită sau prin râuri.. oricum ceva senzaţional. Deci căldura este şi o resursă pentru distracţie, indiferent dacă este miez de zi sau seară târzie... Încă există în noi ascuns un copil care se bucură la o rază de soare ca un urs înfometat de un peşte gras. Vine ziua de duminică, teoretic liberă pentru toată lumea iar aerul cald cu adieri uşoare de vânt rece vă aşteaptă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!