Un mesaj de ajutor

Următorul articol este un fel de guest post dar mă priveşte în mod direct şi pe mine pentru că persoana în cauză este mama mea!
Bună ziua dragi cititori, mă numesc Ileana Poteică şi sunt din oraşul Covasna iar peste o lună voi împlini 51 de ani. În luna aprilie a acestui an am fost diagnosticată cu un tip de cancer de piele, carcinom bazocelular, ce-a mai răspândită forma de cancer din lume. Mai rău este că sunt diagnosticată de câţiva ani şi cu hipertensiune arterială, am suferit 2 preinfarcturi şi port şi boala diabetului zaharat de 12 ani. Nu pot fi operată deoarece riscurile sunt extrem de mari iar medicii nu vor să şi le asume iar tratamentele sunt foarte scumpe. Sunt mama a 2 copii, unul la casa lui şi cel de-al doilea este în anul I de facultate. Pe lângă aceşti doi copii mi-am luat angajamentul faţă de Stat să cresc încă doi fiind angajată ca şi asistent maternal. Unul din cei doi copii plasaţi în grija mea suferă şi el de epilepsie iar banii de salariu merg pe tratamentul copilului, pe tratamentul meu împotriva hipertensiunii iar restul îi împărţim pentru mâncare şi utilităţi. Tratamentul împotriva cancerului este extrem de scump din cauza riscurilor unei operaţii de extragere a tumorilor şi am nevoie de echivalentul în lei a unei sume de aproximativ 30.000-35.000 de euro. Doresc să fac acest tratament pentru a putea avea grijă în continuare de cei doi copii alfaţi în grija mea şi pentru a-mi vedea şi fiul student la casa lui. Nu ştiu dacă vă cer prea mult dar vă rog să ma ajutaţi să trec peste aceste momente grele. Orice donaţie va fi bine primită de noi şi vă mulţumim pentru ajutor!
Cont Lei CEC Bank număr RO13CECEC00194624991811
Raiffeisein Bank număr RO70RZBR0000060010892912
Pentru informaţii Ileana Poteică telefon 0751055058 0267340839 sau 0751055057 fiul
e-mail: ileana.poteica@gmail.com sau bagoly.alin@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!