Ciudăţenii prin instituţii

Ieri am participat la o conferinţă de presă la o anume instituţie (nu dau nume să nu le fac publicitate) şi într-o discuţie cu purtătorul de cuvânt am auzit câteva vorbe extrem de ciudate pentru un funcţionar public. A fost întrebat unde este directorul intituţiei şi de ce nu participa la conferinţa de presă şi am primit un răspuns sincer şi cu zâmbetul pe buze pe deasupra: "Este la Bucureşti, a fost chemat cu reorganizările de prin instituţii, ştiţi cum este, posturi vacante, disponibilizări, schimbări de funcţii şi toate cele, nu e mare lucru". Mi se pare absolut ciudat să spui aşa ceva atâta timp cât stai cu morcovu "undeva" de frica disponibilizării sau că ţi se vor mări atribuţiile, şi aşa destule cât nu poţi să rezolvi mai nimic. Comsidet că decât să dai un asemenea răspuns mai bine tragi o minciună mai mare decât tine şi nu dai publice asemenea informaţii, unu pentru că te faci de râs şi doi pentru că mai bagi frica şi în alţi colegi care nu deţin această informaţie. În fine, ultima vreme totul este ciudat... avem parte de o nouă "revoluţie" de catifea de această dată cu sindicaliştii, salarii tăiate, impozite peste impozite... dar sper să trecem şi peste astea... rămâne de văut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!