Siturile PTC

Am observat că în ultima vreme tot mai multe anunţuri ale siturilor de tip pay to click au apărut pe twitter, google sau alte situri pe care omul obisnuit le vizitează. Am încercat să îmi fac şi eu cont pe unul dintre ele şi am adunat o sumă minimă pe care o poţi transfera într-un cont de paypal! Am reuşit şi mi-am înmulţit siturile pe care m-am înscris dintr-un singur motiv: nu am nimic de pierdut şi pe lângă asta cum stau la birou în faţa unui calculator câteva minute nu mor dacă dau clickuri aiurea pe un site anume. Pe lângă aceste lucruri am mai observat că tot mai mulţi români îşi fac cont pe astfel de platforme online, probabil din dorinţa de a face un ban de zile negre sau din dorinţa de a se îmbogăţi rapid. Nu pot să îmi dau exact seama, eu recunosc că adun acei cenţi pentru cumpărăturile online care necesită un cont de paypal... mai multe nu pot să spun momentan. Încercaţi şi voi şi vedeţi dacă vă convine situaţia sau dacă sunteţi mulţumiţi de randamentul platformei!

Un comentariu:

  1. Probabil vei fi interesat si de ceea ce pregateste google: Video ads! http://bit.ly/dyFN66

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!