Spania

Si uite ca pauza nu a fost atat de lunga pe cat ma gandeam... Am aterizat cu bine pe aeroportul international din Valencia in jurul orei 3, ora Romaniei. Zborul a fost lin, fara probleme mari in afara faptului ca desi pe scaunele inghesuite nu prea era loc am avut un bou langa mine care tot incerca sa se impinga depasind deseori limita bunului simt, dar am ajuns. In aeroport ma astepta poate cel mai de incredere amic, prieten, tovaras sau cum vreti voi sa ma duca acasa cu masina. Primul lucru nou experimentat a fost drumul, drept si drept. Nici o turbulenta pe drumuri. Din Valencia am ajuns intr-un final in Castellon, un oras cam cat Brasovul la intindere. Nu m-am gandit niciodata ca lucrurile aici pot fi atat de diferite. Primul lucru care m-a socat este ca nu ai voie sa fumezi in nici o locatie inchisa precum baruri, cluburi, discoteci, magazine, nimic. Poti fuma pe strada sau in casa ta, mai departe nici vorba ca cica amenzile sunt mari. Se pare ca va fi o metoda buna de a mai rari tigara dintre degete si sa nu am probleme cu legea. Mai departe ramane de vazut, abia au trecut cateva ore... poze vor fi si ele... dar putin mai tarziu! Pana atunci, succese!

2 comentarii:

  1. despre cine e vorba?vrem cu toti sa stim

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cine era... un alt roman care avea placerea sa calatoreasca spre Valencia.

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!