Salut vecine!

Aveam de gand sa scriu ceva cu caracter mai general dar... am zis ca de data asta trec la un subiect cu totul personal. Voi scrie despre acea persoana care vine si bate la usa pentru ceva, un maruntis, un favor, o lingura de ulei, o cana de zahar si multe altele. Zilele trecute venise cineva sa ceara ceva. Am cautat, i-am dat si din vorba in vorba ajungem la schiuri. As merge la schi dar inca nu am fost suficient de destept sa imi cumpar eu schiuri ale mele si am tot cerut de la unu de la altu pentru 2-3 ture pe partie. Vecinu asta zice dar stai linistit. Eu le am in garaj. Cand ai nevoie doar vii si le ceri. Tie ti le dau cu incredere ca te stiu si mereu m-ai ajutat cu cate ceva cand am venit. Am zis Ok! Azi s-a intamplat sa fiu chemat la schi, vine dupa mine cu masina, imi trebuiau numai schiurile sa pot sa merg si eu sa probez partia! Sa mor de rusine pentru ca tipul in 5 minute era cu masina jos si astepta sa cobor. Dau de vecin si ii zic ca as avea nevoie 2 ore de schiuri sa respir putin aer curat! Totul bine si frumos, zambeste si imi spune ca nu poate... daca veneai mai devreme le dadeam, hai mai tarziu si se rezolva! No bine! Cand ai venit la mine nu te-am trimis mai departe si nici nu am spus ca trebuia sa vii mai repede ca acum nu am chef sa iti dau. Ocazia era acum nu mai tarziu si nici mai devreme! Pun pariu ca toti aveti in viata voastra cel putin un specimen de genul asta. Promite marea cu sarea dar pe cand ai ajunge intr-un final sa ii ceri si tu un favor pe baza promisiunii facuta de el se face ca ploua sau isi cere scuze jalnice. Acum trebuie sa imi cer si eu scuze de la tipul care s-a obosit sa isi cheltuiasca benzina sa vina dupa mine sa nu trebuiasca sa plec cu schiurile in spate. Sa risc ca data viitoare cand am ocazia sa merg sa nu mai vina dupa mine tocmai pentru ca nu e sigur ca o sa am schiuri si ca il fac sa vina degeaba! Ahhh... si ce dor imi era sa fac cateva coborari pe partie!

Un comentariu:

  1. Stimati vizitatori, bine ati venit în magazinul online www.schiuridevanzare.ro.



    Schiuridevanzare.ro este un magazin online dedicat in totalitatea iubitorilor sporturilor de iarna . Am inceput activitatea la inceputul anului 2007 prin vanzarea echipamentelor de ski en-gross , reusind sa atragem de partea noastra magazine si centre de inchirieri . Datorita multitudinii de cereri de la schiori amatori si profesionisti la jumatatea anului 2012 am luat hotararea de a crea un magazin online pentru a satisface nevoile clientilor . Fiind un importator direct , reusim sa punem la dispozitia clientilor produse la preturi atractive , fara alte comisioane .

    Echipa Schiuridevanzare.ro este una profesionista , care tine mereu cont de parerile si cerintele clientilor , iar echipamentele pe care le oferim sunt in tendinte raportat la calitate pret . Prin includerea unei game diversificate de produse , clientul are prosibilitatea sa achizitioneze schiuri,clapari,snowboard,booti in functie de bugetul disponibil . Experenta , raportul calitate pret , discounturile oferite , calitatea produselor , eficenta sunt o parte din avantajele de care site-ul nostru dispune si care fac din noi partenerul dumneavoastra de incredere .Vom lucra in continuare la cresterea imagini site-ului , dar si a numarului si diversitatii produselor tocmai pentru a va surprinde pozitiv , pentru a va mentine viu interesul si pentru a va facilita navigarea pe Schiuridevanzare.ro .

    Asteptam cu interes sugestiile dumneavoastra despre ceea ce am realizat pana acum si ce v-ati dori , ca si client , sa vedeti in viitor pe site , alte servicii de care ati dori sa dispuneti .

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!