Pasi

Peste foarte putin timp termin si urmatoarea etapa din viata unui om. Etapa facultatii. Nu peste mult timp voi fi pus in fata unor decizii majore si care in mod teoretic ar trebui sa imi contureze viata mai departe. Loc ce munca, familie, casa si toata gama ce urmeaza de aici. Sunt persoane in jurul meu care se asteapta sa ma asez si sa incep sa imi construiesc o familie, sa am un loc de munca bine platit si sa merg in concediu odata pe an cate 2 saptamani si sa incep un program de rutina ca "orice alt om normal" ar spune unii. Pot spune ca nicioadata nu am fost atat de nesigur de viitorul meu. Ce sa fac? Unde sa merg? Care este pasul pe care trebuie sa il fac Eu si nu oricine altcineva? Nici cand am terminat cu bacalaureatul si trebuia sa aleg ce facultate sa urmez nu am fost atat de nesigur. Un bun prieten are obiceiul sa spuna ca un om daca are prea multe sortimente de ales este nesigur si cel mai probabil nu va face nimic. Eu nu am o gama atat de larga de activitati si tot nu sunt sigur ce ar trebui sa fac. Oamenii trecuti de o anumita varsta vorbesc despre pasii in viata ca si cum ar fi ceva natural si fara multa bataie de cap. Deciziile trebuie luate indiferent de situatia in care ne aflam dar nu intotdeauna, in mod natural, sunt cele mai bune. Viata ar fi mult mai simpla daca ar exista un manual sau un cod de procedura privind pasii ce trebuie urmati in viata. Nu ma refer la un bestseller sau vreo chestie motivationala si evenimente filosofic umflate pentru a plusa moralul indivizilor. Ma refer la un simplu manual, cinci foi de hartie cu cinci fraze: faci asta, asta si asta. Dar poate ca atunci viata nu ar mai avea farmec si am fi doar simpli roboti programati sa facem diverse lucruri si ar disparea diversitatea! Ehh... filosofie!

12 comentarii:

  1. Lasa viata sa te surprinda! Nu te grabi toate se vor intampla la timpul lor si fara sa realizezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Etapa facultatii este etapa cand se presupune ca este un adult in toata regula ! insa nu la toti se vede asta !

    RăspundețiȘtergere
  3. asa visam si eu, si uite-ma acum, dupa o facultate si un master lucrez pt 1600 lei, la 30 de ani....:(

    RăspundețiȘtergere
  4. In ziua de azi degeaba termini facultate!Din cate vad nu se mai incurajeaza asta!Eu sunt in anul 3 la o facultate de stat si sincer nu se prea anunta mare lucru pentru noi!Cel mai bine e sa stii ceea ce faci indiferent daca ai diploma sau nu,la concluzia asta am ajuns eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa te prinda vartejul fara sa iti dai seama. Nu trebuie sa fii sigur ca faci ceea ce trebuie, trebuie sa fii sigur ca faci ceea ce iti place. Restul vin de la sine! Succes si inspiratie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. In primul rand vreau sa te felicit. Nu multi sunt cei care termina o facultate! In al doilea rand sunt perfect de acord cu Dan (Jocuri online)atunci cand iti spune sa lasi viata sa te surprinda !

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta la licenta! Si eu sunt in focurile licentei, in 2 saptamani am scapat.
    Si n-are importanta ordinea in care le faci... Eu am inceput cu locul de munca, familia si apoi facultatea... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. In viata e bine sa faci de toate,sa incerci ce vrei tu.Problema este momentul in care le faci,trebuie facute toate la timpul lor.Multa bafta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie doar sa stii sa apreciezi momentele importante, care iti vor contura caracterul ulterior!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu mai am mai putin de 1 luna si termin...nu-mi vine sa cred cat de repede au trecut 3 ani de zile

    RăspundețiȘtergere
  11. in zia de azi este f greu sa iti gasesti un job ok ...chiar si dupa terminarea facultatii..

    RăspundețiȘtergere
  12. Stiu ca e greu sa iti faci planuri si sa vezi incet incet ca trebuie sa o iei de la inceput si sa iti redirectionezi atentia catre cu totul altceva.Sperante avem cu totii,de-asta ne si ducem la facultate.Pacat ca dupa terminarea ei,incepem sa ne trezim din vis si sa dam piept cu realitatea...

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!