Ochelari

Pentru ca dioptriile ochilor mei sunt diferite mereu ma confruntam cu problema de a nu gasi ceea ce cautam, in schimb aici am gasit ceea ce cautam. Am comandat kit- ul dublu al produsului, port lentilele zi si noapte fara a fi nevoie sa le scot. Avantajul acestora este ca nu afecteaza ochii. Sunt fonarte confortabile datorita nivelului optim de oxigen. Lentilele Biofinity sunt cel mai bun produs pe care l-am folosit pana acum. Material folosit in conceperea lor este unic, fara aditivi sau chimicale, fara substante care trateaza suprafata lentilei, fara agenti de umectare dar cu un grad ridicat de permeabilitate a oxigenului. Echilibru perfect intre confort si chimia materialului folosit. Combinatie perfecta intre un nivel ridicat de hidratare si nivelul ridicat al oxigenului care trece prin lentila catre ochi. Sunt foarte incantata de aceste lentile. Sunt ideale pentru oricine, se ridica la cele mai inalte pretentii. Daca si tu ai nevoie de o pereche de lentile le poti folosi pe acestea cu mare usurinte, printr-un simplu clik iti vor ajunge acasa foarte repede.

Cele mai bune lentile pure vision le gasesti aici. Dar daca nu iti plac acelea poti incerca oricand lentile biofinity

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!