Sporturi de iarna

Zilele trecute m-am gandit cu o prietena ce sa mai facem. Asa ca ne-am gandit ca ar fi frumos sa ne plimbam cu bicicletele prin parc. Dar ce sa-i faci ca nu avem biciclete asa ca am luat-o fain frumos pe jos la cautat de magazin biciclete. Am strabatut noi tot orasul caci degeaba nu am gasit ce ne doream. Ajunsa acasa, dupa o zi de colindat fara a face ceva cu adevarat bun, am dat un search pe internet pentru a gasi biciclete. Uite ce usor era. Mai bine faceam asa decat sa colindam fara nici un rezultat pana la urma. Si uite ce am gasit si va recomand si voua. Site-ul firmei Biciclop, pe langa se pare ca am trecut doar la cateva strazi, caci se afla pe strada Calea Dorobanti la nr. 61., in bucuresti bineinteles. Dar daca asa a fost sa fie, macar putem vedea acum ce ne ofera si chiar ofera o gama larga de produse, de unde sigur isi gaseste toata lumea ce are nevoie. Clar maine ii facem o vizita caci are deschis de la 12-la 20 de luni pana vineri si de la 12 la 16 sambata si chiar am vazut o bicicleta 24 inch care mi-a fcaut cu ochiul, Bicicleta Koliken Camping Pliabila 24”. Si ce e frumos la aceasta bicicleta e faptul ca se pliaza si nu ocupa mult spatiu in casa, nu te incurca si iti face viata frumoasa atunci cand iesi la o plimbare pe strada. De vrei sa faci un popas, sa bei un suc, e simplu pentru ca o poti plia si nu ocupa mult spatiu. Dar adevarul e ca multe mi-au facut cu ochiul si chiar va fi greu sa imi aleg dar fara bicicleta eu nu plec acasa de a magazine. Asa si prietena mea, mi-a marturisit ca a vazut ceva care sigur va fi pe placul ei si abia asteapta sa probeze noua jucarie. Clar de acum incolo ne veti vedea peste tot prin oras cu bicicletele si va asteptam si pe voi la o portie de sanatate.

Si eu m-am apucat de schi dar mi-a luat mult pana mi-am luat clapari de calitate. Dar urmatorul pas va fi o placa snowboard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!