Pantofi

“Da-i unei fete pantofii potriviti si va putea cuceri lumea.” spunea de mult regretatul sex- simbol Marilyn Monroe. Aceasta frumusete mult dorita de barbatii din intreaga lume stia intocmai ceea ce spune. Regula aceasta as putea spune ca mi se aplica si mie pentru ca daca nu am pantofii potriviti inconfortul mi se citeste pe fata, abia daca ma pot misca cum trebuie. Ca sa numai vorbesc de durerile pricinuite de pantofii nepotriviti. Pe cand atunci cand in picioare se afla condurii Cenuseresei merg doar in pasi de vals peste tot pe unde ma poarta picioarele. Poti citi mai multe detalii despre aceasta firma care se numeste Leather Brands NOW, de aici imi cumpar nu doar pantofi ci si cizme, genti, papuci sandale. Preturile acestora fiind foarte accesibile, ieftine as putea spune.

Citeste mai multe despre aceste lucruri accesand link-ul pus la dispozitie. Tot acolo poti sa vezi oferta completa a lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!