Global Position System

Cand GPS-ul vechi iti joaca feste sit e trezesti in locatia nepotrivita alegi sa iti cumperi unul nou. Mi l-am luat de pewww.cbmania.ro , are softu instalat cu harta full a Europei actualizata, 4 GB memorie interna, este culoare negru, sistemul de oprerare pe care functioneaza este Windows CE 6.0 , dimensiunea ecranului 5 inch, touchscreen, rezolutie ecran 480 x 272 pixeli, aspect ecran 16:9. Caracteristicile player-ului sunt: 
Formate video suportate WMV, MP4, AVi, ASF si 3GP 
Formate audio suportate WMA, MP3 oi WAV 
Formate foto suportate JPG,GIF,BMP oi PNG. 

Meniul este in limba româna si engleza, alimentare 12 - 14,4 V c.c., dimensiuni (L x H x G) 118 x 78 x 18 mm / 0,172 Kg , Port SD card, formate acceptate AVI, MP3, JPEG, WMA, tip card suportat microSD numar conexiuni 1 microSD card. Pachetul contine de asemenea si : Cablu de alimentare bricheta 12V c.c., cablu alimentare 220V c.a., Cablu USB Stilou pentru ecran (touchpen), Telecomanda ,Manual de utilizare Sistemul de navigatie fiind atat de ieftin, mi-am luat si o statie, niciodata nu se stie cand imi este necesara.

Daca esti in cautare de GPS ieftin incearca aici. Online va fi mereu mai ieftin. Tot aici vei gasi si antena statie auto CBmania.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!