Un suflet - Poezia de duminica


Pe Ng's Blog a inceput acum mult timp aceasta serie a poeziei de duminica! Intru si eu in miscare si de acum in fiecare duminica voi publica cate o poezie, sau mai des, cine stie!

Vantul matura tot, spulbera
Norii se aduna, tuna si fulgera!
Picaturi marunte, usturatoare
Ii biciuie pielea, doare
A apus, raza lui de soare!

Gandurile curg in apa, pe asfalt
Sufletu'i mort, pe catafalc
Totul e in vant
Si ploua marunt
Peste paru'i carunt!

Ingenuncheat, imbatranit
Se poate sa nu il fi iubit?
Drumu'i trasat fin pe harta
Merge'ncolo, spre poarta
Purtat de vant, de soarta!

(Un suflet - 21.04.2013)
Alin Bagoly

9 comentarii:

  1. Cam scurta dar e buna, felicitari si iti multumim pentru poezii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarta frumoasa poezia. Stiu si eu un citat frumos despre suflete, al lui Robert Brault: "Nu vei intalni niciodata sufletul pereche in linistea camerei tale. Trebuie sa mergi intr-un loc zgomotos si sa cauti in colturile cele mai linistite".

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate o poezie in fiecare saptamana? Esti tare! Am avut un proiect la scoala sa compunem o poezie si m-am chiunuit o gramada. Am avut doua carti despre cum sa scrii poezii si nu am obtinut vreun rezultat spectaculos.

    RăspundețiȘtergere
  4. AM AVUT SI EU VREMURI IN ARE SCRIAM POEZII. MAI ALES LA MOARTEA MAMEI MELE SINGURA ALINARE PE CARE AM AVUT-O A FOST SA INSIR CATEVA CUVINTE PE HARTIE, A FOST SINGURUL LUCRU CARE M-A FACUT SA MA LINISTESC!

    RăspundețiȘtergere
  5. cata inspiratie pentru ziua de duminica, e foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac extrem de mult rimele, ti-au iesit super!

    RăspundețiȘtergere
  7. De mult timp n-am mai citit pe un blog o poezie la fel de faina.

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!