Anvelope de iarna

Tigar Tyres produce anvelope pentru toate tipurile de autovehicule. Compania produce anvelope pentru toate anotimpurile, cele de iarnă fiind recunoscute mondial, iar forumurile sunt pline de feedback-uri pozitive în legătură cu serviciile și produsele lor. Compania are în dotare doar tehnologie de ultimă generație în materie de procesare, iar materia primă de calitate, se compresează la maximum pentru a oferi anvelope high-end. Eu personal am testat anvelopele Speed Winter TG 225/70R15C 112R pentru câteva mașini din firmă. Automobilele mele din firmă sunt grele, au nevoie de aderență foarte bună și de confort, nu doar pentru pasager ci și pentru produsele pe care le transportă. Până acum, nu am primit nici măcar o reclamație de la șoferi în privința anvelopelor. Anvelopele Tigar Tyres scot în evidență performanța și aderența, iar la final, oferă un confort foarte bun. Sunt foarte curios dacă și voi ați testat anvelopele SpeedWinter sau orice tip de anvelopă marca Tigar Tyres. Cum vi s-au părut?

Iarna asta voi testa aderenta cu anvelope kleber... sunt curios daca sunt mai bune decat anvelope kormoran.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!