Destinatii turistice

Antalya este o stațiune de litorial vizitată de sute de mii de turiști care doresc să facă scufundări, navigație, zboruri cu parapanta și multe altele. Antalya cuprinde peste 670 km de plajă din țărmul mediteraneean. Antalya se întinde peste două orașe antice și anume Pamphylia și Lycia. Populația a crescut considerabil, de la 600.000 (în anul 2000), s-a ajuns la 1.002.000 (în anul 2011), iar impresiile pozitive față de populația din Antalya, crează din acest oraș o comunitate excelentă. Specialitățile de pește sunt la ordinea zilei în Antalya, prețurile sunt umpic piperate, dar serviciile sunt ireproșabile. Cazările sunt relative ieftine, încep de la 50 euro pe noapte. Sunt foarte curios dacă ați vizitat Antalya, iar dacă da, aș dori să știu cum vi s-au părut serviciile? Cum vi se pare raportul calitate-preț? Aștept părerile voastre! Eu unu mi-am propus să fac concediul în Antalya, iar prețurile mă atrag.

As fi interesat de un bilet de avion Koln. E un oras despre care nu am auzit atat de multe dar care are aeroport. Cuziozitatea ma impinge sa vad si un bilet de avion Melbourne, oare cate escale face pana acolo?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!