Sistem de racire

Instalatia de racire a motorului este instalatie ajutatoare ce are scopul de a mentine un regim de temperature potrivit unei bune functionari a motorului. Temperatura de 1800­2000 de grade Celsius din interiorul cilindrilor deterioreza procesul de ungere si altereaza proprietățile mecanice ale pieselor conjugate putand in final sa le gripeze sau sa le strice. Sistemul de racier intervine in aceasta situatie prin preluarea si transmiterea in mediu din caldura pieselor motorului, asigurand temperature cea mai favorabila adica 85­90°C. Instalatia de racire cu aer se bazeaza pe curentul de aer rece care actioneaza asupra cilindrilor si chiulasei. Exista doua tipuri de răcire cu aer: fie prin expunerea deschisa la curentul de aer atmosferic care patrunde printer aripioarelele cilindrului si chiulasei. Lichidul de racire, antigel sau apa distilata de obicei este un amestec intre cele doua, este purtata prin intreg circuitul compus din radiator pompa apa bloc motor, are camere in jurul cilindrilor pentru o buna racire a lor si a uleiului la motoarele in 4 timpi.

Acesta este un model de articol scris de un copywritter prost platit. Totusi daca te intereseaza radiator Dacia Logan poti cauta aici. La fel si daca esti in cautare de preturi intercooler. Poate data viitoare vei gasi un articol mai bine scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!