Covorasul auto

Mi-am luat si eu o masina foarte frumoasa. Toata lumea intoarce capul dupa masina mea si este surprinsa de cat de frumoasa este. Toti stim ca atunci cand ai o masina frumoasa trebuie sa o intretii cum trebuie. Multi soferi nici nu isi cumpara tot ce au nevoie pentru interiorul masinii. Eu sunt genul de om caruia ii place sa aiba totul in ordine si curatenie. De aceea mi-am cumparat un pres portbagaj pentru masina mea. Pe site-ul celor de la ptc-auto am gasit exact ce aveam nevoie. Aici au foarte multe produse bune si de calitate. Mie mi-a placut ca preturile sunt mult mai mici decat pe alte site-uri si de aceea am ales sa imi cumpar un pres pentru porbagaj de aici. Multi m-au intrebat care este scopul acestui pres de mi l-am cumparat. Eu vreau sa am mereu curatenie in porbagaj si mai car cateodata produse in urma carora ramane mizerie. In porbagaj am mocheta si se murdareste foarte repede. De aceea am preferat sa imi cumpar un pres special pentru porbagaj ca sa pot face curat mai usor. Mi se pare perfect un pres auto ca sa pot curata mai usor porbagajul atunci cand este nevoie. Mocheta este deschisa la culoare si daca se murdareste este destul de greu sa o curat mai ales de benzina sau alte substante. Daca pun un pres din cauciuc acesta nu lasa mizeria sau apa sa treaca pe langa si o sa am mocheta mult mai curata. Mai ales acum ca a venit iarna se face mizerie in masina foarte repede asa ca trebuie sa imi cumpar si niste covorase auto. Tot pe ptc-auto se gasesc si covorase auto de calitate. Toti cei care stiu cum se fac aceste covorase isi dau seama ca cele de pe acest site sunt cele mai bune. Intotdeauna trebuie sa cumperi covorase din cauciuc de calitate altfel risti sa iti para rau. Cele din materiale sintetice au un miros foarte urat. Iata si caracteristicile unor covorase de calitate care se gasesc pe site-ul celor de la ptc-auto: au o margine de protectie de 1 cm covorul de pe partea soferului are si cateva intarituri suplimentare sunt facute dintr-un cauciuc calitativ si nu au miros sunt rezistente si durabile placute la atingere sunt impermeabile pentru a nu patrunde apa sunt rezistente atat la temperaturi ridicate cat si temperaturi foarte scazute au o suprafata striata care impiedica alunecarea si retine apa si alte mizerii Poti si tu sa iti cumperi foarte usor aceste covorase intrand pe site-ul celor de la ptc-auto. Aici se gasesc usor cele mai bune covorase auto. Tu cand ti-ai schimbat ultima oara covorasele de la masina?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!