Blog sustinut de

Ghidul tau de calatorie

Promovarea - o cheie catre succes

Ceea ce nu inteleg multi economisti si manageri de companii este ca o afacere vizibila aduce clienti, indiferent de anotimp economic - criza, boom economic sau crestere stabila.

Taierile de cheltuieli ale Guvernelor le inteleg foarte bine, nu trebuie publicitate sa ii injuri sau sa lauzi bunele intentii dar nu inteleg deloc de ce majoritatea firmelor inca renunta sa isi faca publicitate de dragul celor cativa lei economisiti. O afacere care este obscura, cu birouri aerisite de concedieri si fara oameni multi care sa duca vorba ca exista acel produs sau serviciu este pe moarte.

Cum reusesc companiile mari sa se mentina pe piata si sa inregistreze cresteri in productie si profit? Simplu: se mentin vizibile publicului. Au un mesaj de genul: alo, clientule, nu am disparut, inca suntem aici si iti oferim ceea ce doresti si poti veni oricand sa cumperi, nu ne-am inchis odata cu criza pseudo-mondiala.

Solutii de publicitate se gasesc la tot pasul si nu este necesar sa inchiriezi megapanouri publicitare la bani multi cand poti apela cel mai simplu si mai rapid la ziarele locale. Nu trebuie neaparat sa platesti 30.000 de euro pentru o pagina in ziarele nationale. Poti apela la fel de usor la un blogger sa scrie despre produsul tau, il evalueaza obiectiv si isi spune sincer parerea. Poti pune afise pe stalpi noaptea (sa nu te prinda politia), poti face orice numai sa te faci vizibil.

Promovarea corecta iti poate aduce atat clienti noi cat si revenirea celor vechi care din lipsa de informatii au parasit produsul sau serviciul oferit. Cel mai des utilizat instrument de promovare folosit azi este reteaua de socializare Facebook. Partea proasta este ca majoritatea utlizatorilor de facebook ori blocheaza aplicatiile ori dupa o vizita pe pagina nu mai revin niciodata. Este o varietate mult prea mare de pagini si se pierde informatia foarte usor, mult prea usor. Astfel, un anunt conceput corect, un banner pozitionat unde trebuie poate face "minuni".

Cauta, alege si promoveaza afacerea, ideea, serviciul, firma, tot. Promovarea este una din cheile care iti poate aduce succesul!

7 comentarii:

  1. De exemplu, noi detinem mai multe site-uri online si ne cam surade ideea cu banner, cam cat ne-ar costa pentru a pune un mini-banner pe site-ul dvs. Sau, care sunt conditiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru detalii, preturi, modalitati de promovare si conditii de publicare va rog sa ma contactati la bagoly.alin@gmail.com sau alin.bagoly@gmail.com
      Va multumesc!

      Ștergere
  2. Intradevar, Facebook-ul in ziua de astazi face minuni chiar si cu acest carambol despre care tu vorbesti . A evoluat atat de mult incat nu ne dam seama . Consider ca sunt multe afaceri care se pot promova foarte usor si prin alte metode decat cele online, aici intervenind nisa afacerii sau produsului pe care vrei sa-l promovezi. Un articol bun dar cu siguranta cei care se ocupa si au idee despre ce inseamna sa administrezi o afacere , considera acest sfat din partea ta , intriga pe care trebuie sa o citesti si totodata sa o inveti inainte de a pleca la drum.

    RăspundețiȘtergere
  3. promovarea este cea mai buna solutie pentru a vinde ceva, atata timp cat nu-ti faci publicitate nimeni nu va stii de tine si ai investit banii aiurea in crearea firmei

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul este ca fara o promovare adecvata, mediul online iti dar nu-ti baga in traista :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai fara promovare intensa nu reusesti sa promovezi nimic in ziua de azi, oricum si promovarea este pe baza psihologica...

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca tot vorbeai de gasit un bloger care sa scrie despre produs ac metoda de promovare,m-ar interesa si pe mine un articol pentru site-ul meu.

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!