Noapte surda - poezia de duminica


Am vrut sa iti scriu o poezie...
Obisnuiau sa iti placa poeziile mele,
Acum nu le mai citesti... 
Dar poate muzica iti va ajunge la suflet 
Si din adancuri vei auzi 
Vocea mea vie, 
Acel puternic urlet, 
Acel strigat ca'n povesti 
Chinuit si fara vlaga 
Mistuit in flacari... 

Tot mai surd de auzit 
Mi's gandurile mele... 
M-am pierdut, 
M-am ratacit 
Pe o alta galaxie 
Pe acolo, printre stele! 
Si totusi mi-ai ramas draga... 

Si totusi te mai rog 
Paraseste-ma si'n vise 
Pleaca, lasa-le neatinse 
Dispari adanc in ceata 
Dar si asa, griji sa nu iti faci 
Ramai in mine, ramai in viata 
Poate te intorci si ma mai placi... 

Te-as ruga sa te intorci 
Caci te-am iubit prea mult 
Dar imi e frica, ai sa pleci 
Si-am sa'njur ca un incult 
Si totusi vreau sa-ti fur 
Imatur, inca-un sarut! 
Iubito, tu nu vezi? 
Cum sa-ti arat, sa-ti desenez? 
Ca eu inca te iubesc? 
(Noapte surda - 18.02.2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!