Munca

Am citit o lege a lui Murphy: Munca inobileaza omul dar societatea noastra nu are nevoie de nobili! As fi de acord cu aceasta afirmatie daca as fi un lenes... dar eu muncesc din greu la un gater din oras... e destul de greu 10 ore pe zi la scandura... dar asta face viata mai frumosa... te bucuri cand ajungi acasa si vezi un pat cald care te asteapta si stii ca mereu cand esti la lucru abia astepti sa mergi acasa, cand stii ca te si asteapta cineva drag pentru care muncesti zilnic... Rusine mare lenesilor care stau acasa toata ziua pe mess si pe hi5... ar putea face ceva bun si pentru ei insisi: munca inseamna miscare<>miscare= sanatate, ar putea face un bun eventual pentru parinti: scade factura la energie electrica, un bun pentru Pamantul pe care traim: reduce risipa de energie pentru care se degaja atatea substante in atmosfera... Munciti fratilor ca nu va cad unghiile... banul nu vine degeaba in buzunar... trebuie muncit! Daca doriti sa munciti si nu aveti unde sa imi spuneti ca va fac rost de munca!!! Acest mesaj se adreseaza acelor persoane care se recunosc in acest mesaj... Eu muncesc si 14 ore pe zii 6 zile din 7... nu cer un rang de nobil sau alt bun material... sper doar sa am cateva satisfactii sufletesti ca am convins cateva persoane sa munceasca.. chiar daca din greu... dar MUNCA>>>> face sufletul nobil....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!