Definitia unei seri perfecte

De cateva zile stau mai mult degeaba prin casa si ma plimb dintr-o camera in alta si din cand in cand mai trec prin bucatarie sa mananc cate ceva sa nu mor de foame. Am experimentat in acelasi timp diverse tipuri/situatii ce pot fi intalnite intr-o searasi am ajuns la concluzia ca nici cum nu este bine. In prima seara am plecat in oras si am revenit acasa seara tarziu. In noaptea ce a urmat a fost un calvar plimbatul la baie pentru ca berea isi facea efectul din juma in juma de ora. Urmatorul pas stat si baut in casa. Mi-am cumparat o sticla de vodka cu gandul ca voi sta in casa si ma voi uta la un film si din cand in cand mai trag cate o dusca. Noaptea a fost ok dar m-am trezit de dimineata cu o durere mare de cap. Nu mai experimentasem de mult taria asa ca m-a dat peste cap. Partea a treia: ce faci cand vine cineva la tine? Am invitat pe cineva la mine sa mai stam de vorba, bem un pahar, impartasim idei etc. Dupa un timp totul a devenit foarte platonic si parca ne-am fi saturat sa vorbim sau sa facem aceleasi chestii asa ca ne-am luat la revedere. Am iesit eu numai la o plimbare. M-am plictisit ingrozitor si am ajuns sa ma gandesc la diverse lucruri atat de abstracte incat nici mie nu imi vine sa cred ca imi debiteaza capul asa ceva. Vine si partea a cincea. M-am jucat pana a inceput sa ma doara spatele de la stat la birou. Am pierdut o noapte aproape in joc si de dimineata nu vroiam sa cred ca mie imi suna ceasul. Nici asa nu este bine.
Cum iti poti petrece cel mai bine seara? Ce faci sa treci cu bine peste perioada de latenta si sa ajungi la somn linistitor?

Un comentariu:

  1. O seara perfecta este aceea in care faci exact ceea ce vrei sa faci, dupa ce chef ai. Fara restrictii financiare, psihice sau fizice.

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!