Informatia?

Stau şi mă gândesc ca de fiecare dată la un subiect, la ceva asbstract sau la ceva comun. De această dată am găsit ceva comun pentru noi toţi. Se numeşte informaţie! E foarte comună şi circulă cu viteza vitezelor de pe pământ.
Ce ar fi dacă toţi am cunoaşte toată informaţia posibilă din lume? La ce nivel de dezvoltare ar fi pământul? Ce am face în fiecare zi şi ce am pierde?
Nu aş vrea să îmi imaginez acest lucru pentru că omul nu va ma fi om iar pământul nostru drag ar fi mort de mult.
Mă bucur că folosim mare parte din creier pentru a ne stoca memoriile, amintirile si gandurile, fie ele bune sau rele pentru că dacă am şti tot ce am mai descoperi în această lume şi care ar mai fi rostul vieţii pe pământ? Si pana la urma la ce ne foloseste atata informatie cand in vremurile stravechi modul de viata simplu le-a adus de cele mai multe ori castiguri si nu pierderi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!