Reabilitare termica

De curant, poate nu asa de curand, am fost pus in fata faptului de a reabilita termic apartamentul. Initial mi s-a parut o inestitie facuta absolut degeaba si care nu ma ajuta la nimic. Am facut totusi un calcul si am zis sincer ca mai bine fac, dar nu chem firma specializata ca nu sunt de acord vecinii sa facem la tot blocul pe exterior. Asa, strang banutii, trag mobila din casa si fac reabilitare termica pe interior. Una peste alta in vreo 2 saptamani de santier reusesc sa termin dupa care fac si o zugraveala rapida peste tot. Toate bune si frumoase dar acum sa vedem efectul reabilitarii. Pe la televizor tot trambiteaza lumea ca face bine, costuri la facturi si toate cele. Trece o luna, trec 2, 3, 5, 9 si uite cam am si rezultatul. De la facturi imense, chiar gigantice cu un an in urma, anul asta, pe gerul asta naprasnic din zona covasneana si a intorsurii am avut factura cu vreo 40% mai mica. Alta data centrala termica mergea toata noaptea, acu 2-3 ore si isi face treaba perfect. Nu mai pierd caldura. Bun, am valorificat parte asta dar ce beneficiu mai pot eu obtine de pe urma unei reabilitari termice. E simplu. Pot obtine un certificat enegetic foarte valoros. Pot spune ca nu multa lume are parte de asa ceva. Poate chiar asta o sa si fac, o sa fac o cerere pentru a obtine un asemenea certificat. Cele mai bune informatii in online le-am gasit aici si toate detaliile despre clasa enregetica in care ma pot incadra. Fac recomandarea in domeniul online pentru ca stiu ca nu multi au energie suficienta pentru a merge la ghisee si sa ceara informatii cu privire la procedurile ce trebuie urmate pentru a obtine un certificat termic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!